18 Kasım 2007 Pazar

TatilSepeti, tatilsepeti sahtekarlığı

27.08.07 ile 01.09.07 tarihleri arasında internet aracılığıyla tatilsepeti.com�dan ve Odeon aracılığı ile Vega Otel Side�den tatil satın aldım. Ama tam bir hüsran yaşadım. Öncelikle otel adına vaat edilenden eksiklikler vardı. İlk olarak haftada 2 gün açık dondurma var denildi ama dondurma adına hiçbir şey yoktu. Otelde hijyen kavramı pek de önemsenmiyor idi.

Resepsiyon personeli acayip bilgisiz ve kaba idi. Side�deki ne hastane ne sağlık ocağı ve benzeri birimlerin yerlerini bile bilmiyorlar ve ilgilenmiyorlar. Tesiste verilen su inanılmaz derece kötü bir su idi. Zaten resepsiyon personeli biz otel suyunu içmiyoruz dediler. Ve son olarak sağ olsun Odeon Tour�dan ne bir rehber ne de bir yetkili bir sefer bile tesise uğramadı.

En kötüsü kendimize muhatap kimseyi bulamadık ve ben ve arkadaşım hayatımızın en kötü tatilini yaşadık. Ben bu mağduriyetimin düzeltilmesini istiyorum. Ön balayı amacı ile gittiğimiz bu tesiste inanılmaz kötü bir tatil geçirdik.

Hiç yorum yok: