18 Kasım 2007 Pazar

Tatilsepeti.com Bizimle Dalga mı Geçiyor?

23.08.2007 günü tatilsepeti.com�dan beğendiğim Club Marco-Polo Tatil Köyü�ne rezervasyon yaptırmak üzere call-center�larını aradım. Tesisin özel fiyatı olmadığını, web sitesinde yazan 135 YTL'nin geçerli olduğunu söylediler. Eşime danışmak üzere telefonu kapattım, kesin satın alma için 24 saat geçmeden yine aradığımda fiyatın 150 YTL olduğunu söylediler. Vazgeçtim...

Aynı numarayı bu defa yine tatilsepeti�nden gördüğüm Majesty Kemer Beach Club için aradım. Bu tesiste özel fiyat olduğunu ve 99,95 YTL ( web sitelerinde de 114.50 yazıyor) olduğunu söylediler. Telefonu kapattım, 15 dakika sonra eşimden teyit alıp aradığımda bu defa başka bir görevli o tesisin özel fiyatının 109.95 YTL olduğunu, 99,95 diye bir fiyat olmadığını söyledi. 10 lira bir şey değil ama bu cevaba hem sinirlendim hem de huylandım ve satın almaktan vazgeçtim.

10 dakika sonra Jolly-Tur�un kendi sitesinden tesisi buldum, call-centerini aradım ve aynı tesisi 99,95 YTL'ye satın aldım. Demek ki 99,95 diye bir fiyat varmış, demek ki ilk görüştüğüm kişi bunu uydurmamış. Bizi ne sanıyorlar anlamıyorum. İnternet diye bir şey var ve burada yalancının mumu 20 dakika bile yanmıyor. Üstelik tatilsepeti özel fiyatını Jolly Tur aracılığı ile veriyordu. 30 lira fazla almaya çalışıp tümünü kaybettiler.

Hiç yorum yok: