9 Aralık 2007 Pazar

Tatilsepeti.com Satış Anlaşması İptaline Dair Belge Vermiyor

Tatilsepeti.com müşteri temsilcisinin bana göndermiş olduğu satış sözleşmesini 2 saat sonra kredi kartı bilgilerim, kimlik bilgilerim ile doldurarak faks ile verilen numaraya gönderdim. Sonrasında beni arayarak yer kalmadığı bildirildi. Şikâyetim, tüm kredi kartı bilgilerimi yolladığım ve imzaladığım satış anlaşmasının iptal olduğuna dair bir belge istememe rağmen, buna gerek yok dediler ve göndermediler.

Yasal olarak kredi kartımdan para çekerlerse itiraz için elim kolum bağlı değil mi? Ayrıca ameliyathanede görevli olduğum o günde bu iş için telefon görüşmeleri, faks ve fotokopi çekmek için benim için önemli sayılacak bir vakit harcadım. O sırada en azından otelin dolduğunu bildirmek nezaketinde bulunabilirlerdi(yer ayarlama için yarım saat bile konuşabildiklerine göre bu da yapılabilir). Daha profesyonel bir çalışma tarzı benimsemeleri gerekir düşüncesindeyim. Okuyucularınızın rezervasyon yaptırmadan önce iyice düşünmelerini tavsiye ederim.%

Hiç yorum yok: